torsdag 30 juni 2011

Två dagar!

Bara två jobbdagar kvar nu tills jag är ledig i två dagar.. Denna vecka är/har varit lång och seg :( Fint väder ute och varmt, jag är instängd inomhus och vill bara ut. Men efter den här veckan har jag jobbat halva perioden. Jag måste försöka se slutet annars orkar jag inte.. Närmare 30 grader inne på jobbet och jag svettas nästan ihjäl mellan varma duschar, städ och disk... Jag som alltid tyckt det varit roligt att jobba tycker just nu att allt är jobbigt, är inne i en svacka men hoppas att det vänder snart. Känner inte riktigt igen mig själv..Men jag gör alltid mitt bästa på jobbet även fast jag är sliten och trött!!

Henrik har sin sista semestervecka nu. Ska väl försöka hitta på något extra skoj i helgen, även fast det såklart ska bli regn när jag får ledigt. Men kan nog vara skönt med regn efter den här varma veckan. Ingen press att vara ute för att det är fint väder, utan man kan vara inne och ha det mysigt.