söndag 26 juni 2011

Hemska vecka..

Ja eller kanske inte jättehemsk. Jag ska jobba.. Men vad jag tycker är jobbigt är att jag jobbar kväll,morgon,kväll.morgon hela veckan och nu måste jag sova över på jobbet pga att inga bussar går :(

Jag kan skriva att jag fick som jag ville, jag jobbar bara en period nu. Ingen kan tvinga mig jobba när jag inte lovat något.. Synd bara att den personen jag pratat med babblat runt till hela husets personal om det som hänt (att jag tackat nej till jobb är väl inte olagligt?), kul att höra från alla mina arbetskamrater - hörde vad som hänt. men jaja...
Hon vart tydligen skitsur på mig, men jag tar inte skulden för något. Fick veta på jobbet att hon visste från början att jag bara skulle jobba en period men chansat på att jag skulle godkänna att jobba hela sommaren och bara skickat iväg schemat till mig! Vem gör så då?! Sen försöka tvinga mig till att jobba? eh? Folk tror dom kan köra mig med hur som helst, att jag aldrig ska säga ifrån någon gång...

Jag kommer heller inte träffa henne för hon har semester när jag jobbar och det tycker jag är bäst.. Sist klicka hon mig i telefonen mitt i samtalet och sen dess har hon inte ringt, heller inte gett mig mitt nya schema eller anställningsavtal..

Jag är besviken på hur hon har hanterat allt och att det ska gå ut över mig .. Men efter sommarjobbet nu tänker jag glömma allt.

Inga kommentarer: