söndag 5 juni 2011

Förberedelser..

Idag blir det en del förberedelser inför morgondagens resa till Stockholm.. Packa och titta upp olika sevärdheter och lokaltrafik m.m. Det ska bli så kul. Älskar att turista :) Hoppas nu väderguden är på vår sida. Men jag har köpt ett paraply ifall att.. Lite regn har man inte dött av men sol är ju trevligare!

Jag har idag än så länge dragit fler trasor till mattan. Solat lite på altanen. Läst lite bok och ätit choklad :) Caribbean, med smak av kokos och banan, mums, synd att det är en sådan sort som är säsongs choklad och  kommer att försvinna.

Jag har även hunnit med att bli biten av en mygga!! Fasiken, mitt på axeln, så nu ser det ut som jag har två axlar på en :( ja haha :P
Jag har också ritat upp en mall till ännu ett broderi av ugglan, som jag tänkte ha att brodera på kvällarna.. Jag hinner med mycket nu när jag är ledig, t.o.m att sova ut på morgonen utan att få dåligt samvete. Vaknade halv 10 idag och det är en skön känsla att kliva upp sent utan att vara stressad över arbete och skola. :)

Inga kommentarer: