torsdag 23 juni 2011

Fettot i soffan?

Nu sitter jag och fetar mig i soffan, chips med dipp.. igen! Men jag känner att jag har förtjänat det så mycket som jag cyklat och sprungit idag, blev några mil idag :D Extra träning då jag cyklar på högsta växeln och i regn, hehe Men chips är aldrig bra att äta, inte ens om man rör på sig mycket. Jag tror inte ens att det är chipsen jag vill ha utan saltet. För några år sedan tyckte jag inte ens om chipssmaken eller känslan av att tugga på de (som man kan förändras)..

Jag cyklar vidare...

Jag har fått min fjärde magruta, var kommer de ifrån?, haha jag som inte tränar magmuskler eller satt foten på ett gym någonsin.. Jag har lätt för att få muskler och jag har starka ben som bara går och går och går som kaninen på tv-reklamen :P

Jag har kommit fram till att jag är en stark tjej på alla sätt :)

Inga kommentarer: