tisdag 14 juni 2011

Blonde

Nu har man läst klart Carolina Gynnings bok Ego Woman och om man frågar mig är den lika bra som första boken :) Jag har ju en del böcker i min hylla och det är svårt välja nästa. Men jag tror det blir den här boken om jag orkar läsa 800+ sidor. Fast jag behöver väl ett sånt projekt nu när jag snart börjar sommarjobba och ska pendla mellan Umeå och Holmsund. Sommartiderna med bussen suger verkligen :( Måste vänta 2 timmar på jobbet innan jag kan åka hem för att sen byta buss, suck Det värsta är att jag måste sova över där en helg också, då det inte går en ända buss alls!!... Jaja mitt egna fel, nästa år ska jag inte jobba där, inte bara för sugiga busstider utan det strula så iår med det här sommarjobbet att jag är less..

Men tillbaka till mitt nästa bokval.. Det blir den här.


Imorgon är det den jobbiga dagen då min katt ska kastreras. Jag är sjukt nervös över allt.. Jag vet att veterinären är den bästa i stan och har gjort den sortens operation tusentals gånger, men det hjälper inte jag är nervös ändå :( Stackars min katt.. Men jag gör det ju för hennes bästa!

Inga kommentarer: