lördag 16 juni 2012

Yeah it´s me

Tog en cykeltur till Coop för att hämta ut lite medicin till katten m.m. Men som jag skrivit har mitt öga börjat krångla och jag är ganska säker på att det är gräspollen som orsakar detta. Jag känner när jag kommer ut att ögat blir svullet och börjar sticka och klia, men jag cyklar iväg ändå! När jag sen står där i kassan på apoteket börjar ögat rinna som bara den. Där står jag och ser inte klok ut! haha Men jag tänkte inte på å kolla vad det fanns för ögondroppar, måste göra det för så här vill jag inte ha det varje gång jag är ute!

Men jag fick med mig annat en medicinen hem. Förra året köpte jag apotekets summer edition lotion och det var jag mer än nöjd med. Den gick och använda alla dagar utan att man kände sig klibbig. Jag såg årets lotion och köpte den. Hoppas den är lika bra som förra årets, den luktar då gott den här också :) Sen så var det två för 99:- så jag tog med en annan också som det är lite brun utan sol i. Kan ju kanske vara bra att ha om alla mina lediga dagar i sommar visar sig vara regndagar :P Det hände mig för 4 år sedan och jag var då vitast i stan!


Inga kommentarer: