fredag 29 juni 2012

Vad är detta!?

Men va fan! Jag köpte lite kläder å annat idag och när jag går ut så piper det inte, men när jag går in i andra affärer började det pipa och tjuta. Jag tittar i min påse och ser ett larm som sitter kvar och får gå tillbaka så de tar bort det. NU när jag packar upp ur påsen så sitter det två larm kvar som inte tjöt när jag gick ut! Förbaskat! :( Jag blir så irriterad på inkompetent personal, hur svårt ska det behöva vara?!

Inte OK!


Men jag har fyndat lite också. Hitta två shorts på HM för 50-75:-,
rosa nagellack, och två söta linnen och en massa nya underkläder :)

Köpte lite fint till Henrik också, sockar, skärp, 2 shorts, en långärmad tröja och t-shirt :)


Imorgon blir det jobb, men jag har bestämt mig för att följa arbetskollegorna på Allstar. De ska ut och äta kl. 18 men jag slutar 21.15 :( De ville att jag skulle försöka byta tur för att kunna följa med, men det var ett omöjligt projekt så här nära inpå :/ Men det går bra att komma senare och bara ta ett glas vin eller nått.. Ska bli trevligt. Min snutteplutt ska ut på wheels med kusinen m.fl, skojsigt! Men jag hoppas han möter upp mig på stan sen :)

Inga kommentarer: