lördag 2 juni 2012

TP och fika m.m.

Dagen har spenderats inomhus förrutom en snabbt tripp till affären. Jag har spelat TP Disneys version, som jag inte var så bra på! Bara frågor om filmer, både gamla och nya. De nya är jag inte så bra på, jag är inte så mycket för tecknad film tyvärr. Jag är mer för svenskt och engelskt drama :) Jag blev bjuden på fika också, mycket trevligt :)

Snart ska jag epilera mina ben för första gången :O hahaha Hoppas det blir bra!

Sen kommer Henrik hem från jobbet och vi ska laga gomiddag. Lövbiff, klyftpotatis, rostade grönsaker och sås :) Mums! Sen är det fint väder till å tända levande ljus, kanske ta å plocka fram våra fina ljusstakar vi fick av mamma och pappa i förlovningspresent :) Sista riktiga kvällen tillsammans innan jag far iväg :( buhu men man överlever, jag kommer ha fullt upp med släkten..

Det är så gott som storm ute, riktigt höstväder faktiskt! Starka vindar och spöregn. Ja det är därför jag stannat inomhus idag. Men det hade ju vart tillfälle att testa om min nya vattenfasta mascara pallar trycket, haha


Inga kommentarer: