lördag 16 juni 2012

Sommardag

Igår var jag ute från 10.30 tills solen försvann bakom grannhuset senare på kvällen. Igår var det en perfekt utedag, inte för kallt eller för varmt (för det kan det bli enligt mig). Jag, Kattis och Henrik grillade och satt ute och drack lite vin/öl i solen, är inte det sommar så säg :) Man måste ju passa på under sina lediga dagar. För i sommar är det dåligt med lediga dagar, någon dag här och där bara. Jobbar även hela midsommar :/

Hoppas smhi ljuger om kvällen, då det visar regn! Henrik är och jobbar och jag hade velat hitta på nå skoj ikväll om det fortfarande är bra väder. Även fast pollen spökar med mitt ena öga så vill jag helst slippa regnet några dagar tills jag börjar jobba!

Idag har jag hunnit med en del då jag gick upp tidigt. Jag har just precis ätit brunch :P Jag läste ut min deckare och måste skaffa uppföljaren! Men tills dess så har jag plockat fram en annan spännande bok. Den tredje i serien och jag tyckte dom två första var roliga :)


Inga kommentarer: