söndag 17 juni 2012

Som jag väntat

Solen kom äntligen förbi här på Björnvägen. Det har vart grått, kallt och trist hela dagen :( Jag tog med mig Henrik till Rusta för jag såg att de hade fina och billiga utomhusmattor där. Och jag behövde en blomlådehållare då jag bara hittar 1 i förrådet (skumt). Henrik köpte sig ett nytt skohorn som garanterat går sönder vid första användningen. Plast och dålig kvalité sa jag åt honom, men ska han envisas så ska han, haha Jag köper ett riktigt nästa gång jag är på stan! :P

Ute på trappen med nytvättat hår. Kunde inte hålla mig inne när solen lyste och värmde :)
 Henrik kom ut med fika, rabarberpaj som jag bakat!


Min nya matta för endast 199:- Jag tyckte den var riktigt snygg och Lilly verkar tycka om den också!
 

Jo just det! Grannen vart så jävla nyfiken på vårt lilla bygge att han smög runt här bakom, haha Sedan jag flyttade hit förra vintern har jag aldrig sett honom på baksidan. Men nu såg jag han gömma sig bakom ett staket längre bort och kika över till oss! Så läskigt! Jag mötte hans blick. Werdo :P Fattar inte vad som är så intressant med ett nät, haha

Inga kommentarer: