torsdag 21 juni 2012

Shit pommfritt

Nu blev det stressigt! Körde igång en tvätt just, Henriks kläder till imorgon. Vi har blivit bjudna till midsommarfirande vid havet i Holmsund :) Men först ska jag ju jobba till 17... Så jag har ikväll sprungit runt som en virrpannna (som alltid när jag är stressad) och plockat fram midsommar-outfits både till jobbet, till kvällen och till Henrik, strykt allt också förstås :) I em efter jobbet har jag även handlat i kaoset på Coop, fixat matlåda, alkohol, vart på ängen pizzeria, bokat taxi, shoppat kläder (klänningar och basic stuff).. Men jag har inte hunnit sy Henriks byxor, och nu är jag för trött för att sy :(

Suddig bild på klänningen, allt kommer se bättre ut imorgon kan jag lova, haha
Måste nog ha strumpbyxor, för det känns väl sådär att komma med 
dessa ljusa benen! Jag skrämmer väl ihjäl folk  :P
Men jag är kär i klänningen :) Love it.

Inga kommentarer: