söndag 24 juni 2012

Kalasoutfit

Kalaset blev lite framflyttat så här har jag suttit färdig länge och bara väntar på att få fara iväg. Jag passade på att ta en kalasoutfit-bild. Det blir vitt linne, kavaj och utsläppt hår (jeans också såklart fast det syns ju inte på bilden, inte går man rumpan bar haha). Jag har inte kunnat bestämma mig för om jag tycker det är kallt eller varmt ute idag. Det är molnigt, blåser och är 17 + grader "bara?", men tänker att det kommer bli ännu kyligare framåt kvällen. Men jag är taggad på fika :D

Ska förbi Ica på vägen hem, måste köpa för att laga matlådor till veckan. Pastasallad med kyckling, och potatis och kassler hade vart gottigt. Jag ska också köpa dom där nya lakritsgodisarna, jag är beroende av lakrits och salt!


Imorgon jobbar jag 8-17 så jag får sovmorgon, tjoohooo! Härligt att kunna sova till 7, men känner jag mig rätt vaknar jag innan larmet ändå :/ Ibland är det mindre kul att vara morgonmänniska... hade behövt sova lite längre på morgnarna så jag inte är så trött på kvällen.

Nä nu far vi! Ha det :)

Inga kommentarer: