tisdag 5 juni 2012

Hej då

Om några timmar kliver jag på tåget och kommer inte hem fören nästa tisdag. Jag ska på min lilla systers student och träffa hela familjen och släkten :) Jag packar inte så mkt så jag får med mig sakerna hem igen, för jag tänkte ta mig en shoppingrunda på Etage :)

Jag har inte träffat familjen på 1½ år så nu är det på tiden jag far neråt. Sen så ska jag vara fotograf!

Jag och vänner var och åt sushi till lunch idag, nu är det ju "sommarlov" för alla studenter så nån ser man ju inte på några månader.. Sen så jobbar jag heltid i sommar så mina lediga dagar måste man nog boka in sig på, haha Vi gick å drack kaffe på Schmäck, jisses vad mycket kaffe man fick för pengarna där! En hel kanna till en själv :) Sen såg jag Bigbrother Lars, haha försökte att ignorera honom :P Jag gjorde det också, inte kan man glo på folk!

Resten av denna kvällen ska jag mysa med Henrik och sen följer han med mig till tåget.

Min enorma sushilunch :) Mums!




Inga kommentarer: