tisdag 5 juli 2011

Kort kalas

Tack och lov! Jag har så ont i magen att jag vek mig på stolen jag satt på :( Men hoppas jag inte visade allt för mycket hur dåligt jag mådde, var lite kräkfärdig där ett tag.. Ska bli så skönt att få sova ikväll, men först varvar jag ner med ett avsnitt rederiet :) Bara två säsonger kvar av tjugo :P Sen får jag sovmorgon i morgon och som jag längtat efter att få sova ut på riktigt.

Kul att se Henriks kusin, barn och moster, har inte träffat dom så många gånger innan faktiskt..

Sen så att träffa min ex vän var ganska okej faktiskt, hon sa något till mig - Saft eller cola? Eller nå liknande.. Jag trodde inte hon skulle säga något alls! Men har ju fått veta att hon skäms över hur hon behandlat mig och det tycker jag gott hon kan göra.. Träffat ännu en person som tycker som jag i allt som hänt och det känns bra för jag vet att jag inte gjort något fel.. Nu har alla sagt till mig att jag inte gjort något fel t.o.m hennes "pojkvän" står på min sida i det hela så jag känner ingen skuld överhuvud taget..

Jag känner mig bättre nu.. Sakta börjar jag bli mig själv igen.

Inga kommentarer: