onsdag 20 juli 2011

Blåsigt men varmt!

Suttit ute både igår och idag. Det blåser men det är varmt ändå :) Mia har vart här på fika både igår och idag.. Nu har jag suttit och läst i min bok om Marilyn Monroe, en rikig tjock bibel det där.. men nu har jag läst mer än halva och den är bra :) Har fått veta mer om henne, sådant man inte visste eller kunde ana.

Min semester då.. De har ringt från jobbet flera gånger och det resulterade i att jag ska jobba i morgon och på fredag. men känner att jag måste ställa upp lite. Jag slapp ju jobba heltid och det känns bra att jobba då och då även fast jag är "ledig".. Man tjänar ju lite extra och det är alltid kul när pengar rullar in på kontot och man kan unna sig saker :)Jag längtar nu tills lönen kommer, det har varit en lång månad.. Mycket räkningar, semesterresan, pendling m.m. m.m.

Henrik ska ha kalas nästa helg, då får vi slå på stort. Sista födelsedagen innan han blir 30 :) Måste börja kolla upp några recept på tårta och kakor.. Jag ska fixa allt för att jag är så duktig! :)

Inga kommentarer: