måndag 18 juli 2011

Grattis Mamma!

Idag fyller mamma år och paketet kom i tid. Var lite osäker om det skulle hinna fram men det gjorde det :) Mamma blev mycket glad och nöjd över sockarna jag stickade åt henne och dom passade perfekt! Jag är nog världens bästa dotter ändå, hihi Synd att jag inte kunde vara med och fira på plats, men hon tycker inte det är så viktigt med kalas.. Det var ju inget jämnt tal i år ändå..



Jag har börjat smått på tröjan, har lagt upp 224 maskor och hunnit sticka några varv, nog blir jag klar till hösten! :) hehe Måste bara beställa mer garn på internet, i affären tog jag dom sista nystanen och orkar inte vänta på att dom ska beställa och sen fara in där och köpa dom dyrare.. Jag beställer direkt hem i brevlådan i stället.. När man ska ha mycket garn tjänar man ganska mycket på att beställa själv..

Inga kommentarer: