fredag 8 juli 2011

Disappear

Nu försvinner jag från allt i tre dagar. Jag har jobbhelg ute i Holmsund och det betyder att jag ska bo där på jobbet i två nätter.. Kommer hem på söndags kvällen igen.. Det ska såklart bli högsommarvärme och sol nu när jag ska jobba, men kan trösta mig med att jag nu bara har en vecka kvar att jobba, sen är jag ledig resten av sommaren om dom inte ringer in mig några enstaka gånger?

Henrik ska fira sin kusin på lördag med något hemligt (men jag vet vad det är ;).. )Men innan det ska han komma ut till mig och vi ska fika vid havet.

Jag har precis vart på Vårdcentralen och jag är ganska så förbannad. 200 kr skulle dom ha för inget jobb alls. Dom bad mig komma tillbaka till hösten. (jag ska ta bort ett födelsemärke som är mindre bra) Men dom kunde inte göra det direkt då det är för varmt ute och infektionsrisken är för hög?! Blää dom vill bara pumpa ut mer pengar av mig!! Men jag fick en inhalator till mina andningsbesvär, alltid något ...

Inga kommentarer: