söndag 17 juli 2011

Idag då?

Sovmorgon till 10.00 :D Skönt att få sova ut ordentligt. Men nu är jag pigg och glad och funderar på vad denna dagen ska ta mig. Har varit en sväng till vävstugan och börjat smått med mattan, ska fortsätta imorgon då Henrik är och jobbar.

Det är sol och varmt ute till skillnad från gårdagens oväder. Så jag vill helst inte sitta inne, men vad ska jag göra ute? Jag kan kanske plocka i trädgården, rensa blomlådorna från vissna små blad. Klippa gräset som börjar växa till sig, men egentligen är det ganska bra längd på det just nu.. hmm Ta en promenad till nydalasjön kanske och köpa en glass eller ta med picknick (toscakakan).. Svåra val jag har nu när jag har "semester" :P

Men först ska jag ringa en gammal vän, hon kanske kan bestämma åt mig :)

Inga kommentarer: