måndag 25 juli 2011

Korgen fylld med garn

Äntligen har man varit in till stan och köpt resten av garnet till tröjan. Var nära att bli ett uppehåll, men min käraste Henrik lade ut lite cash tills jag får mina pengar på onsdag.. Nu kan jag fortsätta, tjoohoo! :)

Köpte även ett stickmått! Något som jag verkligen behöver, mina stickor ligger överallt och i ingen ordning, mycket blandade.. Räddaren?


Det blir även storhandling av mat idag.. Matförrådet är ganska så tomt och jag älskar att ha det fyllt med god mat plus att ha variation i kylskåpet :) Man vet aldrig vad man blir sugen på. Då måste jag nu skriva en inköpslista, jag vill ha korvstroganoff till middag iaf :) Sen kanske jag gör någon god tacopaj till Henrik att ha som matlåda. Paj är en mycket bra mat att ha med till jobb/skola! Jag ska kolla upp några nya recept också, jag vill prova något nytt, någon stark mat, indiskt kanske? hmm..

Jag ska nog smita in på hm som ligger bredvid Coop, vill ha något nytt å fint till vikariemiddagen och helgens kalas :)

Inga kommentarer: