torsdag 14 juli 2011

Inskolning

Fast inte för mig. Den här gången är det jag som ska inskola folk :) Jag tar uppdraget på stort allvar, jag ska lära ut allt jag kan och det är inte lite heller, haha Jag är ju själv vikarie, men enligt andra och mig själv en riktigt bra vikarie som kan allt! Jo faktiskt så kan jag allt :) Nu är snart sommarschemat över ikväll och imorgon kvar.. Eftersom vi är tre stycken ikväll hoppas jag på att jag kan gå pyttelite tidigare så jag hinner med bussen, orkar inte ta sena bussen 22.45 och komma hem en timma senare för att sen kliva upp 5.00.. Om så blir fallet så stannar jag nog kvar och sover över där.. Men jag hoppas iaf på en lugn kväll på jobbet..

Gällande resan, så måste jag skjuta upp den till augusti någon gång.. Priserna på biljetter i Juli är lite för mycket tycker jag, när man kan resa för halva priset två veckor senare.. Man får ju vara smart nu när allt är osäkert i framtiden.

Inga kommentarer: