tisdag 8 mars 2011

Skriva skriva skriva

Idag är det studentsportar-dag, för mig som inte tycker det är kul att gymma så betyder det en ledig dag :) En ledig dag som ska tillbringas framför datorn och skolarbete, näsan i en bok också om jag hinner klart med allt skrivande.
Igår hade jag redovisning och utställning av mitt broderi. Tavlan är kvar på skolan och jag har ingen bild på den.. men jag kan säga att jag är nöjd och den kommer sitta fint i min hall :)
Om jag nu får tapetserat snart! Vars är hantverkarna med min tapeter? , känns som jag väntat en evighet. Jag har inget på väggarna, inget är på sin plats och det är tredje veckan det är så här.. Men jag får vänta då jag inte kan göra något åt saken..

Fettisdagen idag, jag tycker semlor är äckligt så jag står över.. Tycker varken om bullen, grädden, mandelmassan/ eller vaniljkrämen .. Bleeeää

Inga kommentarer: