torsdag 17 mars 2011

Besviken.. och annat roligare

Men så irriterande, ingen av sofföverdragen passade!! :( Det ena var för stort och det andra för litet, även fast båda var till för tresits soffa med våra mått.. Dåligt värre, men det är bara till å skicka tillbaka och leta vidare..

Jag har äntligen fått tummen ur och sytt på knappar på västen och nu ikväll kunnat skicka iväg presenterna med posten :) Bättre sent än aldrig! Hoppas nu bara flickan tycker om rosa. Bebisflickor tycker jag ska ha rosa, fint :).. Och annars ser man ju ingen skillnad på pojke o flicka när dem är små, iaf ser inte jag någon skillnad om jag inte vet vad det är för något innan jag ser bebisarna.

Jag har kommit ganska långt på shortsen, tack vara kompisar som vart mitt stöd i skolan när jag vart förvirrad på beskrivningen.. Ikväll har jag fålla benen.. Imorgon är det handledning igen, det behövs då jag för första gången ska sy gylf, nervöst.. Men det ska väl gå bra, inget annat har ju gått dåligt så..

Henrik har borrat upp gardinstången, så jag ska sy gardiner i morgon lr i helgen.. :)



Dags att sova nu.. God natt.

Inga kommentarer: