fredag 11 mars 2011

Broderi

Mitt broderi. Jag är nöjd :) Hoppas jag får bäst betyg på den.. Använt mig utav stjälkstygn, plattstygn och efterstygn..


Svårt att se på håll och i detta hemska ljuset, men det är metalltråd mellan bokstäverna.. Syns mycket bättre i verkligheten! Det som skimrar och det är så fint när solen lyser in på tavlan :) 


Nu är ju broderimomentet slut på skolan men jag har ändå startat upp ännu ett broderiprojekt. Pappa fyller år i april så han ska få någon tavla, så jag har tid på mig och behöver inte stressa för att bli klar.. För nu börjar ett kort och intensivt moment som ska handla om kläder och trender, jag ska sy byxor med gylf! Har aldrig sytt byxor överhuvudtaget så det ska bli spännande :) Säkert svårt, mycket detaljer på byxor som man inte tänker på att det finns...

Inga kommentarer: