torsdag 3 mars 2011

Bländad

Här sitter jag i soffan och ser knappt något. Vi har inga persienner ännu i fönstren så solen lyser rakt in på mig och mitt broderi. Jag har börjat brodera med en ny tråd som är lite metallisk och svårare att brodera med. Den är glansig och hårdare i silver. Så tråden bländar mig också :P Men det blir fint :)

Jag jobbade igår ute i Holmsund med gamlingarna :) Jag fick gå tidigare så jag hann med en tidig buss annars hade jag inte vart hemma förrns strax innan elva.. Jag jobbar imorgon också och nästa fredag, får se om det blir något mer... Passar så bra nu när jag har så mkt självstudier att åka ut och tjäna lite pengar.. Denna lönen ska få sponsra min ännu inte köpta cykel.. På lördag ska jag och Henrik och kolla cyklar, både två ska ha en ny.. Det viktigaste är cykelkorg och växlar, den ska vara lättcyklad!

Nu ska vänta på att solen ska flytta sig lite mer, så jag kan börja brodera igen. 

Inga kommentarer: