söndag 13 mars 2011

Fysjutton

Det tog ju hela jävla dagen att läsa ut boken och skriva rapport :( Men ååå, jag som senast förra helgen sa att nu måste jag skärpa mig och inte plugga så mkt på helger utan ta det på skolveckan... Jag har fortfarande kvar en halv A4 ungefär med reflektioner, så det går ju fort som tur är. Ikväll ska jag inte missa Solsidan, har gjort det senaste två gångerna och tur då att playkanalerna finns!

Som redan sagt så ska jag försöka hinna in på stan och köpa tyg imorgon, måste nu då snart planera hur mycket tyg som går åt till mina projekt..

Jag ska bli duktig nu och börja ta med eget kaffe till skolan, dessa guldtior går åt som smort under rasterna.. Det ska det bli ändring på, nu blir jag ekonomisk och blandar eget! Vit 0.5 l räcker gott och väl :)

Haha är bara tvungen, bild på min nya termos :P

Inga kommentarer: