torsdag 6 maj 2010

sjukt trött

Jag menar verkligen att jag är sjukt trött! Och faktiskt så är jag lite sjuk också, igår hade jag feber och idag ont i halsen och kan knappt hålla mig vaken. Så jag ska ta en tidig kväll och krypa ner under täcket strax.. I morgon är det redovisning av min grupps workshop som vi gjort i dag. jag ska försöka ta lite bilder på det imorgon och lägga upp här.. Det är väldigt flummiga saker vi har gjort om jag säger så =) Min tankeverksamhet har heller inte varit på topp dem senaste dagarna och idag ville jag bara hem så fort jag kom till skolan... Måste vila upp mig i helgen så jag har något att komma med nästa vecka då grupparbetet startar på riktigt!

Kolla vad jag hittade i skolan idag! Mitt gamla broderi som jag gjorde för några månader sedan, haha riktigt kantigt och fint =) Jag blev tilldelad ordet kantig på en lapp och skulle testa olika stygn och brodera vad jag tänkte på utifrån ordet...


Natti natti nu går jag och sover och hoppas nackspärren inte kommer tillbaka nå mera för idag/kväll/natt.....

Inga kommentarer: