söndag 30 maj 2010

Brännbollsyran

Denna helgen var den sista innan alla far iväg från Umeå och det har vart brännbollsyra här. Så jag var på fest på Ålidhem , trevligt att träffa alla en sista gång även fast jag kanske inte såg så många av dem då det var fullt med främlingar där också! Det gick inte så bra för mig heller då jag har magkatarr och inte ska dricka nå alkohol egentligen, men jag tänkte en sista gång går väll bra... NOT! Jag hann dricka inte ens två glas vin innan min mage fick nå jävla krampanfall och det höll i sig hela kvällen/natten :( Så himla synd för jag ville också bli lullig och göra konstiga saker, haha... Men ist fick jag ha roligt med att kolla på vad alla andra onyktra personer höll på med och det var inte fyskam det heller!! HAha mankini/borat killen, Henriks infall och alla andras knaspåhitt :P Jag börjar även se ett mönster med folk som jag känner, hur dem beter sig onyktert..

Men men... Nu ger jag mig in i sista veckan på skolan och allt som har med det att göra.. Sista seminariumet, redovisningar, utställning, tårtbakning och avslutning =) Längtar till nästa vecka då jag börjar jobba!! TJOHOO =)

I helgen ska jag också sätta igång med min trädgårdsruta och det är på tiden, men jag har inte hunnit börja än då jag haft hundra saker på gång...

Nu ska jag skriva dokumentation! Hoppas det flyter på bra, för jag orkar inte tänka på det för mycket...

Inga kommentarer: