lördag 22 maj 2010

Kulturnatta

Idag har jag vart ut på stan med Henrik, Daniel och Danne. Det är kulturnatta idag så det var många band som spelade överallt och det fanns många saker man fick testa på tex vika lotusblommor m.m. men det hade jag inte tid med utan jag köpte en mjukglass och strosa runt och letade efter VK, Daniel är ju med i tidningen idag i "dagens fråga" =) Träffade på Henriks Faster med man, trevligt.. Sen så var det dansare på sån där "stripp-stång" , tjejen hade fan åttapack på magen, shit vad vältränad man måste vara för att orka hålla fast sig på stången!

Nu är jag hemma och jag plocka fram min älskade gitarr och har suttit och spelat mina fina klassiska melodier =) Det är inte många som vet att jag spelar gitarr och har gjort det sen jag var 9 år.. Jag har haft en del uppträdande på konserter och i kyrkor .. Men på senare dagar har jag blivit så nervös av mig, så den ända som får höra mina ljuva gitarrstämmor är jag själv och älsklingen Henrik. Men det gör mig glad att spela och det är det bästa!


Jag kunde inte bärga mig utan har börjat lite smått att sticka på pippitröjan! Älskar garnet jag stickar med "Tildagarn", det blir kanonbra =) Tur att jag blev inspirerad till att sticka denna tröja, för det är så kul att sticka och det kommer bli så fint =) Henrik ska få sig en också, fast en blå tänkte jag!

Inga kommentarer: