lördag 8 maj 2010

pluggar

Fint väder ute men jag är fast inomhus än så länge med böcker att läsa och skriva inlämningsuppgifter om.. Kanske inte det roligaste att spendera sin lördag på men hellre att jag gör det idag än behöva stressa efter skoldagarna, då jag brukar vara jättetrött när jag kommer hem! Så jag lägger min energi på att bli klar med detta idag och satsar på en pluggfri dag imorgon i stället =)

Jag läser just nu:

"En start för tänket - en bit på väg" Analys av ett utvecklingsprojekt kring kultur och estetik i skolan.

Och senare ska jag över gå till Lev Vygotskijs bok " Fantasi och kreativitet i barndomen"

Låter inte detta trevligt! hehe Tur att jag har kaffe inom räckhåll och en stor godisskål på bordet :P Men sen när solen kommer till balkongsidan sätter jag mig där ute och läser =)

Inga kommentarer: