tisdag 18 maj 2010

natten snart

Snart kryper jag ner under täcket och hoppas på att få sova gott... Undra om jag börjar bli sjuk, för det känns så =( eller så är det pollen i luften som får mig till att må mindre bra än jag brukar göra. Idag har jag jobbat på för fullt, är på god väg att få ihop mitt tygpussel! Nu måste jag klaga på grupparbeten också! Jag har en massa idéer om hur jag vill göra med mitt slutresultat av allt jag gör nu sista veckorna, men grupparbetet jag har sätter käppar i hjulet för mina extremt bra grejer jag vill göra. Tusan! Aldrig får jag göra på bara mitt sätt, alltid ska jag bli styrd på ett eller annat sätt av något! Ja nu har jag klagat på det, det känns bra att få ur mig det...

Kan man vara utbränd men ändå fortsätta jobba bara för att man måste? Jag är på god väg om jag inte redan är det nu.. trött.

God Natt

Inga kommentarer: