måndag 23 april 2007

Mitt liv planerat i minsta detalj...

Jag har fått ett schema som jag måste följa...
Schemat planerar vad jag ska göra ända fram till sommarlovet.
Så mitt liv är nerskrivet på ett papper som har rutor jag ska kryssa i!!

Har jag gjort klart en sak så kryssar jag i rutan och fortsätter att göra saker som står på listan.
Det finns regler för fusk och sånt jag inte får göra!!
Tex jag vill läsa i en bok innan jag går och lägger mig,
då får jag inte göra det om det inte står på mitt schema...

Har jag ledig tid mellan 16-18, får jag inte titta i några böcker lr nått som har med skolan att göra, fast att jag vill...
Eller om det står att jag ska göra olika uppgifter, så är jag så trött och vill börja med dem om en timma... så är det regler som säger att jag måste göra dem fast jag typ sitter upp och sover..

Detta är jobbigt för mig. Jag är igentligen en person som ingen kan styra lr övertala... Jag har alltid gjort som jag vill med allt och jag är impulsiv med det mesta...
Så jag måste verkligen kämpa...

Alla säger att jag kommer att må bättre av att göra så här, men jag vet faktiskt inte...
Dem säger att jag kommer att slippa ångest, men känns som jag bara får mer ångest av detta schema...

Nu är jag trött, orkar fan inte göra nått alls...
Men ska ta mig till skolan och ha möte med en massa människor!!
Sen så ska jag till sjukan och läkare ska titta på/i min mage, ta en massa prover, ge mig någon slags medicin så jag slipper ha ont i magen hela tiden...
Får säkert stå på den där hemska vågen också, alltid samma sak, bläää.
Men jag har gått upp 2 kilo :P

--------------------------------------------------------------------------

Var är alla? Jag känner mig ensam!!
Snälla kom tillbaka till mig igen, jag blir ledsen...


1 kommentar:

Vidde sa...

Vi är tillbaka i Jmk nu! Ingen fara på taket! ;)

Ska du med till stallet på torsdag eller clashar det med ditt schema?