måndag 16 april 2007

Första dagen efter lovet!!

Nu ligger jag i sängen, snusar och dricker kaffe (förlåt henrik, hihi)... Jag har tagit ledigt ifrån skolan :P För idag så kommer några av möblerna som vi beställt från IKEA, resten av möblerna får vi inte :( Så idag ska jag fixa ihop möbler, jag är duktig på det :)

Måste skriva att jag trivs jättemycket här med Henrik & Bäjbisarna... Dem är bäst <3

Sunná & Magda har badat, blev lite skutt och sura miner... men efteråt var dem glada och hungriga igen :) Dem har fått klorna klippta också...

Igår så var jag och Henrik ute på promenad :) Blev lite knas av all frisk luft, som man kan se på Henriks blogg!! HAHA men fan vad kul vi hade, skratta hela tiden då vi inte dumpa fötterna i slasken!! Jag gömde mig bakom ett träd också, men märkte att hela trädet vibbrera, konstigt tänkte jag och tittade upp, där satt en hackspett och glodde på oss :) Vad var chansen att jag skulle ställa mig vid hans/hennes träd :P

Jag bakade sockerkaka igår, nice... så det blev fika och glass...

Jag kan inte glömma minifesten i fredags... knasigt iaf för mig :P
Fick veta lite grejer av folk, hihi


Inga kommentarer: