söndag 8 april 2007

IDAG 8 April

Idag är det påskafton och jag och Henrik var ute med skotern... Det började ju bera ...men... När lilla söta Henrik fick sin idé att åka upp för värsta branta backen så var det inte lika kul längre!! Först så ramlade jag av och fick honom och skotern på mitt stackars lilla ben.. och medans jag låg där och ojojoj..ajajaj så ser jag skotern rulla ner, tusan också, men vi alla klarade oss och skotern var som vanligt förrutom att skärmen gick sönder...
Jag ville inte åka ner igen så jag satte mig ner på rumpan och kanade ner :p

Sen så åkte vi till Johanna & Micke och fikade, kakor o kaffe :)
Nice fast som vanligt så ska Henrik snacka om saker som jag inte förstår mig på!! Men jag lär mig väll snart... Jag kommer bli värsta dataknas som han är :p

Nu är vi iaf hemma igen... Snart ska
jag baka sockerkaka o muffins (mumsfillibabba-fika asså) hihi... Först så tänkte jag inte göra det för att Hnerik var värsta dummisen och lät mig inte köra nå skoter, men sen ändrade han sig och jag blev mitt vanliga snälla jag igen :)
Det blev muppmuffinsar :)

Nu får vi se om nån kommer hit och vågar smaka!!

1 kommentar:

Vidde sa...

Supergoda var dom juh!