torsdag 19 april 2007

Hur jag & Henrik träffades och tillslut blev tillsammans :)

Jag och Henrik hittade varann på en fest i Oktober förra året... Men det vart lite knas där... När jag sitter och pratar med Henrik för första gången i mitt liv!! Så blir vi avbrutna och jag vandrar ut i köket... sitter där i några minuter tills en tjej kommer inspringandes - Titta! henrik gav mig sugmärken på brösten!!...
och vad tänkte jag då igentligen? Det var nått i denna stilen - Oh my!! Vad är det här för folk?
HAHAHA

Sen så kommer jag inte ihåg mer för på vägen hem därifrån så blev jag påhoppad och ramlar å slår huvudet i marken... Får hjärnskakning och ligger hemma i 5 dagar,yr, mår illa och spyr...
Läkaren sa att jag skulle ta det lugnt och inte göra nå ansträngande... Lalala

När fredagen kom så kommer Emma ner och säger att jag ska komma med på fest...
Jag ville verkligen inte gå, jag var trött, hade ont och stod i pyjamas!!
Men hon har då förmågan att tjata hål i huvvet på mig, hehe
Så jag gick med på det... sa att jag stannar högst i en halvtimma.
Jag tog på mig dem kläderna som låg närmast och följde med utan att fixa till mig lite grann!!

Där då vart ju min Henrik där såklart och vi snackedes och gjorde popcorn med hjälp av Johanna (som var hur full som helst) hehe....

Sen gick de på opera och jag stanna där en liten stund, gav alla en kram
(Sen hände nått hemsk och jag stack hem typ kl 1)

Henrik fick tag på mitt nummer och börja smsa redan på kvällen och smsandet fortsatte sedan och vi har aldrig slutat med det :) blir la minst 10 sms per dag nu :)

Jag kom hem till Henrik och såg film ett par ggr...
och sen gick det som det gick... den 17 november blev det Henrik & jag <3
( skriver inga detaljer ) XD

När jag åkte till Vindeln på höstlovet insåg jag hur mycket jag saknade honom och så fort vi fick chansen så pratade vi i telefon...

Sen under senhösten-vintern så bodde jag nästan hos Henrik...

Och sen kom då praktiken på Liseberg och jullovet som jag spenderade nere i GBG o THN...
Det var det jobbigaste som kunde hända, det blev ju en hel månad utan min gulliga Henrik :(
Men tro det lr inte men vi kom närmare varandra än vi varit innan :) puss

jag kom upp igen i januari....

Och jag älskar honom mer för varje dag som går <3


Många fester med Henrik har det blivit och min stora systeryster kom upp under vintermarknaden och träffade älsklingen min :)

I slutet av februari flyttade jag in till Henka och det går jättebra... kan inte tänka mig att inte bo här...

Nu ska jag ner till tvättstugan (henrik tjatar hehe)...

Pussar till Henrik <3 älskar dig

kommer ihåg denna kvällen/natten...
17 November 2006 , ska du och jag bli vi? hihi

Inga kommentarer: