fredag 13 april 2007

Hihi

Jag måste bara skriva om en film som jag såg imorses kl halv 7... Den var jättebra och den heter "A walk to remember", den är några år gammal men shit jag började lipa i slutet... men det gör jag ju till alla sorgliga filmer och till extrem home makeover... Den här filmen måste alla se, fast kanske att det är en tjejfilm, vet inte men kanske....

Snart kommer min älskling hem från jobbet....
Igår så låg vi och myste i sängen... Jag är fortfarande lite chockad (Henrik vet vrf)...
men jag är glad!! har vart glad hela dagen :)

fatta inte det här fel nu!!

Och när han kommer hem nu så ska vi mysa igen har jag bestämmt :) Puss Henrik <3 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Imorgon kommer farmor hit hem :) Då får våra bäbisar sköta sig och inte bråka!! Vi har märkt att lilla Magda är bossig över Sunná...

Oj nu kommer Henrik!!

Puss och kramar från jag :)

Inga kommentarer: