onsdag 11 april 2007

Lite allt möjligt,,, mkt förvirrande

I dag har jag och mina bäbisar tagit det lugnt... Jag klippte luggen på Sunná så nu ser man hennes ansikte :) Imorgon ska de bada och jag ska göra rent buren!! Jag bara älskar att pyssla om dem..

Och ikväll så har jag sett en film som heter "Deju vu" och den vart ju bra, spännande iaf..

Jag snackedes med Therese förrut och lilla knas robban har lekt med sin bil... På en skola... kört in i parkbänkar och ett träd, nu är bilen helt förstörd!! Så oansvarig man får bli... Detta var ju inte alls bra, vad ska ni nu åka i?! Stackars Therese...

Jag ska åka ner till THN i maj om jag får för mina mentorer!! Hoppas verkligen att jag får, saknar ju alla... Speciellt Therese,Moa o mina systrar...

Snart fyller pappa år också. Jag har köpt två kort och en trisslott som ska skickas i posten :)

Nu är påsken slut men jag vägrar att ta ner mitt påskpynt innan helgen!! Men jag åt upp min guldchokladkanin idag.. gottigt men henrik fick halva... klarar inte av att äta ibland, får sån helvetes magkramp!! Jag har alltså magkatarr, som inte är nå skoj :(

Nu har jag skrivit om allt som jag vill nämna ikväll... Lite förvirrande för att jag har blandat väldigt mkt olika saker... men bryr :p

Henrik ligger i sängen och sover nu, ska nog gå och mysa med honom <3 Puss Henrik!!

God natt sov gott,, Pussar och kramar till er alla <3




2 kommentarer:

Vidde sa...

Deja Vu... låter bekant på nåt sätt... =) På riktigt, alltså.

Vad heter den andra ullbollen, och vad betyder Sunná?

Sofie sa...

Den andra "ullbollen" heter Magda, henne fick Henka döpa :) och Sunná är ett flicknamn, mkt fint tycker jag, hihi