lördag 7 april 2007

Påsklov :)

Nu har jag påsklov och jag stannade kvar här i Jokkmokk!! Igentligen skulle jag ner till Trollhättan men jag köpte en mobil för tågbiljett-pengarna... Först ångrade jag mig men inte nu längre!! Jag och Henrik har skaffat bäbisar som kommer nästa vecka!! (Längtar)... Sen så måste jag plugga nå djävulskt mycket :( tusan också!! Men så ska jag ta det lugnt och mysa med Henrik också :) Nu när det är påsk så måste jag ju påskpynta och det har jag gjort, det blev en del fjädrar, påskbilder på väggar o dörrar, påskliljor och några sniceiga gulröda tulpaner!! Blev lagom med pynt tycker jag... Sen så får man inte glömma av att fylla påskägget med godis, men vårat påskgodis tog fan slut redan igår fredag!! hoppsan hehe... Vi är värsta gottegrisarna!! Något som är lite tråkigt är det blåsiga vädret som är här :( och det är värsta kallt också!! Och nere i THN är det nästan sommar, men ska inte klaga, jag har ju Henrik som värmer upp mig ;) Puss... ok nu har jag inge mer o skriva för tillfället såååå.... GLAD PÅSK!!

1 kommentar:

Henrik sa...

Puss daaarling :)