onsdag 2 maj 2007

Dåligt och bra...

Nu har jag det både dåligt och bra...
Det dåliga är att jag har åkt på magkatarr av all stress!!
Och jag vet inte hur jag ska stressa av, om jag gör nått jag tycker är kul så tänker jag på hur mycket annat jag kan göra också...
Så har jag ju en massa nationella prov nu också!! BbbLääÄ

Nått mer dåligt är att mina söta blommor jag fick av Henrik håller på att vissna :(
Så är det stökigt här hemma också!!!
Men jag hinner inte städa, tusan också!!
Jag ska lämna Henrik i 5 dagar , tråkigt...

Men nått bra
Jag ska till Norge nästa vecka :)
Då ska jag runt och fota som värsta turisten, kanske jag e också men ändå...
Mina marsvin lever också och är friska o glada :) Det är bra...

Nått som är värsta superduper bra är att jag och Henrik är så kära <3
Nu är det vår och det känns, hihi

Sen är det en massa små grejer som också är kul... Meeen orka skriva dem, hehe

Puss och kram från Jag <3

Ett tips:
Gå ut i friska luften, ta några djupa andetag, ta en promenad med nån du gillar (blir så tråkigt om man ska gå med nån som man inte gillar och det blir så mycket onödigt tjafs), gå sedan in och ät något gottigt, mysa med den närmaste gosigaste grejen (helst något levande som ens kille eller husdjur), sen så när man myst ett tag så ser man vart det leder :) Kanske något som inkluderar nått med jordgubbssmak :P



3 kommentarer:

Vidde sa...

Du borde pressa in softa saker på det där schemat du har! Helst efter att du gjort något svårt eller jobbigt. Och så ser du det som en belöning. Kanske skulle du skriva in en annan typ av flygande tid också? Typ matte i två timmar ELLER tills du löst det där svåra problemet, eller förstått det där knepiga. Och när du gjort det får du göra något riktigt ostressigt resterande tid plus en timme (totalt 3 timmar tar det då). Bra idé?

Och vill du att jag förklarar nå matte åt dig, så är det bara att fråga! Om du förstår mina förklaringar, förstås... =)

Vidde sa...

Se till så att du sover bra också. Tänk inte på nästa dag. Läs här: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=597&a=645628&rss=597

För att uppnå det kan jag ibland behöva slå på vänneravsnitt för att döda mina tankar. Men ibland räcker det med bokläsning, och ibland räcker det att ligga och hitta på historier och försöka leva sig in i dem...

Sofie sa...

Mmm men det är så som mitt schema är upplagt.. Men jag är en liten fuskis ibland :P Men jag ska försöka iaf att ta ut mer ledig tid och belöna mig själv :)

Om två veckor har jag ekvatonsprov :( kanske du vill hjälpa mig lite smått, på de svåra hjärnskrynklar frågorna?