måndag 13 augusti 2012

Lite ledig

Idag och imorgon är jag ledig från jobbet, men det är mycket annat som måste tas itu med! Synd bara att jag nu under förmiddagen har vart så trött att jag bara suttit å glott tv i sträck. Jag har nu hällt upp en mugg med rykande varmt kaffe och ett glas med Berocca Boost. Det ska nog väcka mig!
Får se när kompis Mia vaknar till, för man skulle ju hinna ses något.

Sen är jag inte nöjd med hur mitt hem ser ut och jag måste ta en runda med damtrasan!
OCH SEN har dessa helvetesdjur kommit in i mitt hem! Jag menar Blomflugor! Har sett till iaf 3 stycken idag och dom gör mig tokig. Samma sak varje år vid den här tiden :( Jag tycker de är så äckliga och irriterande. Return of the Blomfluga, vem ska göra den skräckfilmen?! Jag är då intresserad av att spela den elaka rollen som tar ihjäl dom. Ring mig! haha

Något helt annat! ... Jag är bjuden till surströmmingsmiddag nästa vecka och det ska jag gå på. Henrik släpper inte in något sådant genom vår dörr så jag har inte ätit surströmming på 3 år tror jag.. Lukten är hemsk men fisken är god tycker jag. Henrik vill inte ens följa med på en sån här tillställning, haha

Inga kommentarer: