tisdag 28 augusti 2012

Henrik 30års kort?

Alltså jag vet inte vem som har hållit i kameran på Henriks 30-årskalas men allt var typ suddigt och extremt konstigt (utdragna bilder, pixligt m.m.) Jag skulle ha ansvarat för den biten känner jag nu! Dåligt av mig att inte ha haft kontroll över en sån viktig del. Bilder är ju något som man vill ha från en sådan speciell dag. Får ta kort nästa gång :)

Men jag lägger upp en suddig bild på mig och älsklingen ändå :) 
Det var ju ändå dagen han fyllde 30. 
Kul om man tar en sån här bild varje gång man fyller jämt och ser sig åldras. haha eller det kanske man inte vill! :P


Jag i min fina klänning som jag köpte till detta tillfälle.
 Nästa sommar ska den användas flitigt :) Bilden är tagen med min bästa kamera, men ändå vart det lite suddigt.


Inga kommentarer: