onsdag 8 augusti 2012

Boom

Under eftermiddagen tog vi en promenad till Svenska Hem för att se vad dom hade för något. Henrik är ute efter ett nytt datorbord (nu har han mitt skrivbord) och några hyllor. Fanns inte mycket av den varan där, men det var trevligt att prova sitta i soffor och fåtöljer. Jag hade velat ha en mysig fåtölj att sitta och sticka i.

På hem vägen gick vi förbi tygaffären här nere på mariedal och jag hitta ett vitt gardintyg med vitt tryck för 10:- metern! Helt galet och jag slog till så imorgon ska det bli nya gardiner i vardagsrummet :)
Vi gick in på Boom och den här gången var det Henrik som plocka fram pengakortet då han hittade en söt bricka (han ville ha den för att den var rejäl, men jag tyckte det var ett mycket bra val, hihi) och en liten lampa att ha i vardagsrummet. Imorgon ryker min gamla rislampa som katterna har haft sönder, jag vill ju  inte ha "skräp" i mitt hem!





Inga kommentarer: