tisdag 28 augusti 2012

Emellanåt

Jag har tagit på mig att jobba extra mycket nu i augusti, då jag fick månadslön halva och timlön resten så kände jag mig tvungen. Har arbetat heltid fram till 13 augusti och efter det mer än heltid :P Men emellanåt har jag lite ledigt och spenderar den tiden med Henrik, vänner, handarbete av olika slag och shopping. Dagens shoppingrunda var jag väl värd om jag får säga det själv. En superfin turkos tröja som jag hittade på Åhléns blir nog en favorit nu i höst. En orange sjal kommer passa fin fint och några halsband och armband :) Sen så var det mycket trevligt att umgås med vänner :D

Så här glad var jag idag, haha :P


Nu blir det att bädda ner sig i soffan då det är dags för veckans avsnitt av Svenska Hollywoodfruar! Imorgon är jag också ledig! Jag ska hitta på något kul att pyssla på med här hemma tills Henrik kommer hem. Han slutar tidigt och det är toppen :)

Inga kommentarer: