söndag 18 mars 2012

Söndagskväll

Jag har just ätit omelett och är så himla mätt i magen.. Jag har stickat klart sjalen men ska fästa trådarna innan den är helt färdig. Jag har haft beslutsångest över Henriks vantar, jag har missat en grej i början och funderar på om jag ska repa upp allt och börja om, eller om jag ska strunta i det och fortsätta, hmm Eftersom det är ett fel i mönstret vet jag att jag kommer att störa mig på det om jag låter det vara, men det tar emot att börja om! haha Jag får bita i det sura äpplet och riva upp!

Ikväll blir det alltså att sticka vantar och se lite smått på tv-serier, kontoret och BigBrother är ju lite senare! BigBrother har blivit lite sämre nu när den roliga bloggtjejen valde att lämna, ist så är det flera kvar som jag är irri på :/ haha Men det är väl därför man fortsätter titta lr nått.. Men jag sitter inte klistrad och ser varje avsnitt utan jag ser det då och då :) 

Lilly ser lagom road ut när hon blir kammad av Henrik, haha 
hon vill bara busa och leka den här lilla katten :)


Inga kommentarer: