måndag 26 mars 2012

Måndag och sommartid

Nog märks det att man drog fram klockan en timma igår.. Att en timma kan fucka upp hela min dygnsrytm, haha Sjukt trött idag iaf. Men det ska nog fixa till sig, om några dagar har man vant sig!

Jag hade "kvartsamtal" idag på skolan och jag fick höra en massa fint om mig själv :) Jag fick som läxa att klura ut om det var något speciellt ställe jag vill jobba på, ska då få tips hur man ska gå tillväga. Men jag har precis kommit hem och är helt slut i skallen. Jag ska se vad jag kommer fram till..

Jag har ju precis kommit hem från vävstugan och det var jag som hade fikat den här gången. Kladdkaka, grädde och hallon :) Det blev superbra! Stolt bagare, haha Hempromenaden var dock inte det roligaste, tre killar i 20års åldern börja jävlas.. Trodde min sista potatis var satt, eller hur jag nu ska säga för att avdramatisera. Harhjärta Yes I have.

Blev glad när jag om hem då Henrik sprungit ut till glassbilen och köpt en blandad kompott av glassar. Jag tog en glass för å lugna nerverna. Den var god :)

Random Bild jag hittade.
 Jag i en källare med en drink i handen.. Kul kul


Inga kommentarer: