fredag 23 mars 2012

Mer besök

Igår kom en av Henriks vänner på besök och skulle sova över. Jag tog tillfället att bjuda på mat och efterrätt. Jag lagade lövbiff, potatisblandning med sås, till efterrätt hade jag gjort den nya chokladmoussen från ekströms med hallon och banan till! Mums! De for iväg på bio och jag stannade hemma och hade mys med katterna :) Jag orkade inte gå på bio som började 21.30 efter en heldag på skolan..
Men skönt för mig att jag fick sovmorgon idag! :)

Jag "pluggar" hemifrån idag, med att söka arbete och ändra en aning i mitt CV. Jag har hittills skrivit olika intresseanmälningar till flera företag. Jag bli så stressad över sommarjobb. Hoppas Jag får ett snart så jag kan slappna av!

Men idag är det också fint väder och jag tänkte mig ut om en stund. Antingen tar jag en promenad eller en cykeltur. Jag funderar på att ta mig till Coop och köpa lite grejer till att baka. Jag vill också byta blommor i vasen, torkade tulpaner är inte kul :P Dags att skaffa nya!

Sol ute , sol inne, sol i hjärtat, sol i sinnet... sol i ansiktet!


Inga kommentarer: