tisdag 27 mars 2012

Ljus

Nu är dagarna så mycket ljusare sen vi drog fram klockan. Men jag är fortfarande trött.. Ikväll ska vi ha bakkväll här hemma, det ska bli sockerkaka och saft :)

Jag fick/tog mig hem lite tidigare.. 3 dagar kvar nu bara på utb! Tjoohoo.. Jag var idag tvungen att ännu en gång ha grupparbete även fast min lärare har sagt att det var sista gången förra veckan.. Bläää men jag tog inte ansvar för allt den här gången, utan jag lät de andra göra allt precis som jag blev tillsagt att testa.. surprise surprise det blev pannkaka av alltihopa! Bara för att jag inte gjorde något blev det heller ingen diskussion lr nått. Sen så är det väl inte så kul att komma in i "grupprummet" och se en deltagare ligga med röven i vädret och inte sätter sig upp när det är dags att diskutera... Nej jag gick till en annan grupp ist :)


Men snart som sagt är det över! :) Nu ska jag äta något litet och sen kan bakkvällen börja :)

Trött Sofie 
 

Inga kommentarer: