söndag 18 mars 2012

Some stuff

Helgen började med klassfest, men bara halva klassen kom :P Men det var skoj ändå och det blev GOD mat och MYCKET mat. Jag var så mätt! Det blev en trevlig kväll :)

Jag vaknade tidigt lördag morgon och det blev en promenad till Mia och sen vidare till stan. Vi möte upp Ida och gick i slask, blåst men sol. Vad gör man inte för lite solsken? Fika på Mekka och servicen var under all kritik! Inget ställe jag går till igen frivilligt. Jag stod och väntade på min macka i 30 minuter! Medan de hade slut på både glas och bestick, vi fråga efter glas men fick som svar att ta en stor mugg att dricka ur i brist på annat! Det var skräpigt vid borden och ungar som skrek för full hals.. Fattar inte hur det kunde vara så, då de var mycket personal som jobba.. Mekka får en inga plus i min bok. Och priserna, 27 kr för en 33 cl läsk.. Sjuka priser!

Jag tog bussen hem och vi kom på att vi ville på bio under kvällen! Jag och Henrik gick på Kvarteret Skatan :) Den var jätterolig. Glans och Batra är så roliga. Men jag sakna Anna blomberg? eller vad hon heter, hon är ju också hysteriskt rolig..


Inga kommentarer: