tisdag 6 mars 2012

Förnödenheter

Jag har beställt lite saker från Lyko.se. Jag behöver lite nya hårvård och hudvårdsprodukter och jag hittade mitt silk serum till kampanjpris, Tjohhooo! Klart man slår till :)









Bästa produkten till mitt hår.













Idag kom en familj och hämtade Sunnies bur. Jag hade satt ut en annons på blocket och det dröjde inte länge innan första samtalet kom.. Känns bättre att bli av med den. Jobbigt att behöva se den tom liksom.. Dottern i familjen som skulle få sitt första marsvin såg överlycklig ut, det var roligt att se :) Bra att buren med tillbehör kommer till nytta hos någon!

Imorgon är det redovisning igen... Jag är inte riktigt 100 % på vad jag ska göra, men det löser sig nog.. Hoppas jag är piggare då än jag var idag. Katterna höll på och busade under sängen hela natten! Lilly hittade mitt mobilfodral att leka med och Bianca höll på och krafsa på skrivbordet lr nått? Knäpp katter, haha

Inga kommentarer: