torsdag 26 maj 2011

Smart?

((Snacka skit till någons kompisar och sen inte tro att denne får veta något, är det smart?

Hej och välkommen till mellanstadiet.. och du får tyvärr gå om en klass också.. Den nivån ligger detta på! ))


Jaja om man ska tänka bort de barnsligheter folk runtomkring mig sysslar med så kan jag berätta att om en vecka är jag klar med textilutbildningen!! Den 6 juni far jag o pluppis till sthlm och igår tog jag kontakt med vänner som bor där, jag hoppas att hinna fika med dem innan vi åker :) Den 22 börjar jag jobba. Och jag ser fram emot en hel sommar späckad med sol och värme (förhoppningsvis iaf)..

Igår pratade jag med min storasyster och kom på att jag saknar dem och vill åka och hälsa på.. Det var någon månad sen jag pratade med henne så hon fick en uppdatering om vad som händer. Jag fick också en.. och den lilla fjanten far till Grekland på semester om två veckor.. Men jag ska ju till Sthlm snart så :P 

Inga kommentarer: