söndag 8 maj 2011

Resa och Hotell är bokat

Om en månad har jag ledigt någon vecka innan jag börjar sommarjobba och Henrik har tidig semester.. Vi har då planerat in en Stockholmsresa :) Varken jag eller Henrik har vart där och turistat så det ska bli skoj och se allt, eller inte allt utan det lilla man hinner med..

Vi ska bo i en lägenhet vid Gärdet. Fina bilder på hemsidan så jag hoppas det är det på riktigt också, men inte så viktigt vars man bor ändå.. Kommer som bara sova där typ, hihi

Stockholmskortet ska vi köpa, då får man åka lokalt och få inträde till det flesta museerna m.m. "gratis"..

Har också bokat tågresa, smidigt att gå på sent på kvällen och sova och kliva av på morgonen :) Perfekt för en som är lite smått flygrädd :P

Men det bästa är att jag reser med min Henrik. Puss puss

Inga kommentarer: